adsettings

onsdag 9 februari 2011

Parfym?

Smakar parfym i munnen  :P blää undrar bara vad det kommer sig inte så att jag har parfymerat mig nu...
Jaja... idag är det ytterligare en dag av väntan... så tråkigt. Hatar att vänta på något man vill göra, det är såå boooring... Men men den som väntar på nåt gott väntar ALLTID förlänge hahaaha..

Hjälpte min kära vän idag, med hennes skrivuppgifter i skolan, hoppas hon kan få ordning på det nu... Inte så lätt att förklara över telen, men å andra sidan så hade inte lärarna förklarat särskilt förståeligt och det är synd för alla kan inte ta en förklaring och då är det lärarens eller utbildarens jobb att kunna vinkla det och förklara på ett annat vis. Har dock förstått att många har svårt för det med tanke på de lärare jag stött på under de senaste åren...

Ja annars skiner ju solen idag och kallt är det för det är frost igen... Barnen har fortf utslag, men det börjar bli skorpor men jag får nog ändå åka in om det inte riktigt ger med sig.. Skulle behöva gå över golven idag, men vete sjutton om jag vågar,sist mådde jag skit efter halva, patetiskt men men.

Ska prova dela upp järndosen idag för just nu känner jag inte av hjärtklappningar men vet ju inte om det beror på det heller.. Jag vet ju att man kan få hjärtklappningar av järnbrist eller blodbrist, men det dyker upp på lite knepiga tillfällen... Jaja så är det idag iaf...

Bebis rumlar runt i magen och lever om iaf.. Och det är mysigt ;) Kommer nog sakna den känslan mest sen.. Och som jag sagt till flera andra så är detta mitt sista barn nu, inte för att jag inte klarar fler, skulle jag säkert göra, men barn kostar också pengar och tid, jag vill kunna ge mina barn den tid de förtjänar.. Inte att de ska behöva slåss om uppmärksamhet och tid för att man inte räcker till.. Det hjälper ju inte att man är två heller, mamma är mamma och pappa är pappa... Och vi ger olika och har olika betydelse för barnen... så är det bara av rent naturliga skäl...
Sen vill jag att mina barn ska kunna utöva det de vill utöva i fritidssysselsättning och intressen.. Och visst kommer de kunna det också när de kommer upp i den åldern... Alva är ju där nu, att börja med något så vi får väl se vad hon vill göra...
Jag hade ju massa saker för mig, men det blev ju hästarna som tog över mitt intresse och med tanke på att det är dyrt fick jag ju också välja tillslut...

Ja oj vad det blev romanliknande idag hahahaa men men hade mkt tankar just nu kanske vad vet jag... have a nice and joyful day ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.