adsettings

tisdag 22 februari 2011

no sleep

vaknade av att jag typ inte fick luft :( Hur obehagligt som helst. Har varit så de senaste nätterna så får ja ta bricanyl och slemlösande och sen kan jag somna igen. Men nu blev jag uppriktigt rädd för jag fick inte luft....
Aja, Liv sover i sin ny fina säng iaf ;o) Den va större än vi väntat oss så det blev lite trångt i rummet men har nu placerat den där det bäst går ;o) Hon ser så söt ut mitt lilla <3-a

Slänger in lite bilder från kalaset och på magen också pöss på er!!!!


Lilla Liv i sin stora säng ;o) <3<3<3



 '
svinsnygg bild på mig hahaha

Min älskade fialotta ;o)

Mamma ;o)


Johan diskuterar febrilt med någon ;o) Bakom kvinnan ser vi min andra kusin Christian

Morbror Ove som fyllde 50 ;o) Födelsedagsbarnet

Min kusin Johan och min älskade mormor  <3


Magbilder V37+0




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.