adsettings

torsdag 3 februari 2011

Bordet...

....blev icke färdigt idag så det får bli lite pics i morgon istället... Tråkiisch som fasen men men så är det ibland.. nu sitter jag och mina elefantfötter i sängen och myser och klinkar på tangenterna... jag myser åt att bebis har lite rundgång i magen... Men oooooooj vad jag längtar nu!!!
Jooo förresten! Våra underbara vänner (M:s barndomsvän och hans tjej) fick en flicka ikväll!!!! GRATTIS Roger och Lotta!!! 21.31 blev det tror jag! Häftigt ;) Strax får bebis komma har liiite saker jag måste ordna först bara, men annars är det helt ok ;)

Har ju lyckats att bli av med alla bebiskläder :( Så det ska inhandlas en hel drös snart. Bara vänta på lilla någon på fk som ska fastställa min sgi?? Ah fatta nada, allt är klart, men inte allt?? Ah jag skulle haft pengarna typ i slutet av december men det är bara 1½månad snart...
Ja annars har vi haft en produktiv dag. Handlade lite förut , gjorde pannkakor till middag i brist på annat.. Alla blev asmätta hahaha, mina dunderpannkakor

Längtar så jag spricker snart efter liten bebis!! Åh vad underbart att få känna lukten att få fingra på den underbara huden.... få se de små fingrarna, titta på det lilla ansiktet de små ögonfransarna ja föreställ er själva ... Liten....

ja nu ska jag slänga huvudet på kudden tror jag. Sov sött alla underbara!!! Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.