adsettings

måndag 21 februari 2011

anything about nothing

Trött som en gnu nu, hur nu en sån känner sig hahaha... Men jag har fått gjort en hel del idag iaf, vart och lämnat Alvis i skolan ('äntligen efter typ tre veckor) och sen åkte jag och Liv till L-E och till sötaste Therese och Gustav ;o) Där hämtade vi sängen vi köpt av dem till lilla Liv ;o)
Ska sätta ihop sen när orken kommer tebax eller så får helt enkelt M sätta upp den hahaha

Eftersom Lilla Tuvis hade vattkoppor v jag inte så motiverad att stanna och Liv har svinkoppor så vi får fika en annan dag, så vi åkte vidare till M:s moster och fikade fick hembakta bullar och thé mmm va gott det va ;o) Så fick jag en massa bra och ha grejjer bla mössor o vantar till barnen och nåra tröjor etc.

Ja sen skulle jag lämna laddare till mormor så vi gick dit en stund, men de va tröttare än mig hahaha... ah jag hann inte stanna iaf eftersom jag skulle hämta Alvis så vi åkte efter en liten stund... Liv somnade på stört i bilen och jag stack in en snabbis på ICA efter jag hämtat Alvan, fick köpt mig min hink som jag glömt i typ två månader hahaha
Ja sen åkte vi raka vägen hem och lagade pasta med bacon och grekisk yoghurt.... massa kryddor förstås och blanda alltsammans mmm mumma ;o)

Ja för er som undrar så har det inte hänt något nytt ännu, med magen... I´m still waiting  , men jag har en känsla av att det kommer snart för jag har haft mensvärkliknande värk i två dagar nu..
Men men det kan komma närsomhelst. Får ju se vad det kan vara ;o)

pöss på er alla !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.