adsettings

onsdag 9 februari 2011

Spotless

Do I have another spotless home now?
Nja inte helt kanske men hela övervåningen är ju klinisk iaf... Vääldigt skönt måste jag säga ;)

Blir snart tokig på all magsjuka som går runtomkring :( Nu  vågar man ju inte ens åka till sjukhuset längre och föda barn eftersom det går magsjuka och man blir smittad direkt :( fan för vinter!!! Hatar detta :(
Men men vi får hoppas att bebis stannar inne så länge att det äckliga utbrottet på NÄL är borta :( Japp så är det... Vi klarade det iaf förra gången, men för det är det ju inte sagt att man klarar det en gång till den smittan kan man få om och om igen, men är det förjävligt så åker jag till GBG ist och får hoppas på att de inte har det där nere, men jag läste förra veckan att det va Näl och Stenungsund som hade vart drabbade... men att Stenungsund va över nu men inte på Näl.


Nu har vi vilat oss en liten stund efter middagen, men jag är fortf trött.. men jag ska ta itu med lite tvätt och sånt snart! Ha en underbar kväll pöss ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.