adsettings

måndag 28 februari 2011

Low nrj

Har dåligt med energi just nu, men det är väl för att jag har infektion i kroppen.. både halsfluss och svinkoppor.. Känner mig hyfsat ena stunden men andra stunden så bara det känns bläää... Har nästan inte sovit inatt heller för Liv har vaknat x-antal ggr och varit ledsen och sen fick hon för sig att vi skulle knalla upp, nädu så vart hon ledsen för att hon inte ville ligga i sängen, men det gick över snabbt igen. Ja det är lite omställningar med att få de att sova i vanlig säng från spjälis... Och allt man kan ha som förälder är tålamod, vilket inte alltid är så lätt givetvis helst om man sj är helt slut. Har inte blivit mkt sömn de senaste 5 veckorna nu... Men så är det med sjuka barn och framförallt är det nog för att jag är gravid nu... Är sjukt glad att magen är bättre på många sätt.. men att ha halsbränna kan jag klara mig utan. Det började för 4 dgr sedan och har hållt i sig sen dess :oP Ja ja det är väl bara att stå ut. Jag går väl tiden ut lik förbenat det verkar ju inte bättre just nu.

Har två töser hemma som är skituttråkade, men det är penicillin och kurera som gäller.
Hade ju gärna åkt på meltdown i helgen, men det blev inte så. Får vänta ett helt år till. Ja det är inte mkt som är på topp idag, men det går förhoppningsvis åt ett håll nu och det är uppåt ;o)
Hoppas ni får en toppendag iaf puss o kram till er alla ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.