adsettings

torsdag 17 februari 2011

Hemma ;)

Vart iväg hela dagen nästan ;o)Men det gick bra hos Bm! Jag hade fått upp järnet till 101 från 91 lovely!!! Höll ni tummarna för mig :o) Bebis växer och mår bra och jag med hehe

Har gjort lite pannkakor till familjen med glass och jordgubbssylt, tänkte det va bra för min älskling som har så ont i halsen... Sen köpte jag dessutom strepsils till honom som ska vara bra för halsen..

Imorgon bär det av ;o) ;o)!!!! ÅÅh det ska bli sååå roligt!!! Längtar så himlarns mycket redan nu! Bara magen kan hålla sig någorlunda :o/

Jaa så isäng tidigt i kväll ;o)
ha en underbar kväll alla sköna själar :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.