adsettings

lördag 19 februari 2011

Schemat idag ;)

Idag är det tvätt av alla bebisgrejjer som står på schemat... Det är en hel del kan jag säga men nu har vi så att det räcker i början iaf ;o) Gud så skönt det känns att ha fått gjort detta fick massa bra grejjer, ska lägga upp bilder sen om jag hinner för ikväll blir det kalas för min morbror som fyller 50 år.

Och en hyllning är till pass idag för min kära morfar som vilat ifrid i 5 år idag :o( saknar dig varje dag....

Mamma och mormor kommer hit sen också och ska vara här innan vi åker och sen ska vi tebax hit allesammans.
Men vi stannar inte så länge, jag lär ju vara dötrött med tanke på att jag sovit typ inget på två nätter nu. Men en stund och hylla iaf.

Ja nu är allt nästan klart så att liten kan komma när h*n vill ;o)
Pussa ;o)

1 kommentar:

  1. Sv: Fast bebisen är ju liksa stor oavsett om magen är stor eller inte, bara att det inte ser lika jobbigt ut! ^^

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.