adsettings

onsdag 2 februari 2011

Börjar irritera mig

Att jag mår illa varje kväll!! Varför går det aldrig över... Hmm ja det är måttligt roande iaf.. sitter med slinghuvan nu men jag hade mått illa ändå... hoppas det blir någorlunda bra nu.. det tar ju sån tid tycker jag att få ett resultat.
Liv vägrar sova men M sover på soffan Oh vad jag längtar till jag får mina pengar från fk så jag kan åka och fixa färdigt alla bebisprylar iaf känns så störigt att man inte kunnat färdigställa det ännu. Hahaha jag minns mig och Madde när vi va gravida första gången ;) Oj vad vi fejja och stod i hahaha och färdiga va vi låååångt innan beräknat datum men det va så mysigt, antar att man blir annorlunda när det är tredje bebisen, man är inte lika harig då, sen vet jag inte antar att jag känner mig så självsäker i själva graviditeten så jag har inte stressat lika mycket. Foglossningarna blev faktiskt något bättre efter fotmassagen, vet ej om det bara är ren tillfällighet, men alla stunder är bra stunder som jag slipper det ;)
lägger upp bild sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.