adsettings

fredag 4 februari 2011

Monolog...

.... i huvudet? Har ni det ibland, eller ofta med er själva? Hahaha ah med risk för att låta knäpp så erkänner jag att jag har nog det ganska ofta, helst om jag är irriterad på någon så kan jag föreställa mig vad jag skulle vilja säga den personen då, men sen brukar det kännas bättre. För då har jag ju liksom fått sagt det.. Hahaha ah jag har väl lite konstiga saker för mig, men jag är nog ganska "normal" ändå ;) tror ganska många har liknande saker för sig eller??
Det är väl att kunna skilja verklighet från tanke som är grejen att kunna låta bli att handla. Om man är arg det går ju över.
Sen att lägga den energin som man stör sig på andra på något som är mer värt tiden tycker jag är mycket skönare och jag kan ju lugnt erkänna att jag mår bättre själv, om jag kan vända saker till något positivt ist. Börjar jag bli vuxen kanske ;) Skönt isf. Men det betyder ju inte att man är nån jävla tråkmåns för att man blir en bättre människa. Jag vill ha precis lika kul som vem somhelst! Jajaja tankar i huvet hahaha. Köss till er alla hehehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.