adsettings

onsdag 16 februari 2011

sjuklingar

Har jag här hemma nu :o( Vaknade i soffan av att nån va hysteriskt ledsen, Alva hade jordens växtvärk :o(
Så jag springer ju ner för trappan för att se vad det är och ser att M ligger nere och jag undrar varför han inte hört? Men får se då när han tittar på mig att han är jättedålig... Jätteont i halsen och feber.... Så det är bara att bli alvedonmamma och komma till bägge, sen vill Alva va hos mig så hon fick följa med upp (jag måste hålla mig frisk till på fredag) till soffan.

Har roat mig med fb och bloglovin en stund och kom på att jag kan ju betala mina räkningar som gått över tiden en vecka pga fk så nu är man pank peng pung igen typ :oP nä men det går fort att bränna pengar utan att man gör nåt :oP uscha! Men nu känns det bra att det är betalt ;o)

Japp då är allt klart till på fredag iaf ;o)
massa pöss och kärlek ut i rymden ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.