adsettings

fredag 4 februari 2011

Ringt igen

Till FK och Det hade inte hänt något de hade inte ens läst in mina papper som jag skickade in för snart två veckor sedan? Vad är det för slapp stil eg. Hon jag prata med kunde inte förstå, och då hade ändå den tjejen jag prata med i måndags lagt in en rapport om att de ska skynda på så jag kan få betalt ut mina pengar för december. det är ju ändå 19 dagar det gäller. Ja nu skulle hon lägga det hos sin enhetschef och vi får hoppas att det kommer igång nästa vecka nu då... Tråkigt bara att man ska behöva hålla på att tjata och att man får tjata på fel personer, för den jag skulle prata med är ju eg. den som handlägger? De andra kan ju inget hjälpa. Och visst att de har sina handläggningstider och skit men det är ju så nu att det är andra ärenden som krokar ihop med samma ärende och då blir det ju en helt annan grej eftersom det skickades in 25/11 det är ett tag sen nu... och de har alla uppgifter så vad vänta på??....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.