adsettings

onsdag 16 februari 2011

one day forward

Snart bara en dag kvar tills det bär av söderut ;) tror ni att jag klarar det?? Eller hur många röstar på att bebis vill komma ut innan?? Hehehe Jag vet ju att jag öppnat mig redan 3-4 cm så när det kör igång är det ju inget att tveka om... Bara åka in typ. Men Näl blir det INTE med tanke på att de har vinterkräkan på 3-4 avdelningar så njaa inte lockande. Men det verkar som att det är på Näl och Uddevalla, och inte neråt så vi håller tummarna, sen önskar jag att ni kan hålla tummarna att mitt järn gått upp! Snälla snälla snälla, det måste ha stigit något iaf.. Äter ju ihjäl mig på såna snart..

Men jag ska upp i morgon till Bm och då ska de kolla allt igen ;o)
Ja nu händer det inte så mkt här hemma idag, tar det lugnt eftersom jag inte sovit sådär bra inatt, och det enda jag åstadkommit idag är att ordna med disken, men det är ju inte illa.

Ha det sålänge puss o kram ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.