adsettings

fredag 11 februari 2011

bilder

Lite bilder ^^ Bl.a bordet som vi målade och min frisyr efter dagens projekt klippning på mig sj av mig sj haha. Hade ingen ro att vänta på frisör så jag tog sak(x)en i egna händer ;) blev faktiskt ganska bra och nu börjar min uppklippning att växa ner så man kan liksom jämna till båda sidor snart ;) 
och jag börjar vänja mig vid färgen nu.

Blev så glad idag ;) frågade de nere på Ullared om de hade en viss grej i sitt sortiment via mejl och de svarade ;) härligt när man får respons ;) så nu blire Ullared för hela slanten nästa vecka;) lovely lovely lovely!!
Gud va allt känns mycket lättare nu när mina underbara ungar fått det de behöver för att bli bra ;) Försökte ju dock en vecka som de säger innan vilket inte gav sig ändå :P

Men visst blev bordet mysigt ;) Nu ska det bara upp nya gardiner men det ska införskaffas först en stor härlig puss till er alla!! ;)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.