adsettings

tisdag 15 februari 2011

Sugen

Hela tiden nu på mat och gott ;) kan det vara för att man behöver ett extra påfyllningsförråd? Känner på mig att det blir av snart... Hoppas bara jag hinner handla på fredag :O får panik om det skulle skita sig hahaha
Inte så att jag kan be in lover att åka ner och fixa det? Ne det blir inte som jag vill ha det då juh, och dessutom är det ju halva nöjet att handla ;) Hoppas det är lite folk på fredag men det är väl att hoppas på för mkt antar jag med tanke på att det är barnbidrag och pensionsdag .... Men men det bliver vad det bliver... Haft mkt förvärkar idag så vi får väl se vad som händer... Jag ska kniiiipa så mkt jag kan ;)

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.