adsettings

onsdag 2 februari 2011

Middag åt folket

Har slängt ihop middag (korvstroganoff o ris) och ätit med barnen, sen hängde jag tvätten åå vips körde magen igång igen! Vafasen undrar när det ska bli lugnt... Va ju jättebra i 4 veckor, men men Huvudsaken är att jag kan äta iaf Hade blivit lite orolig för bebis annars.. Va det i början när det körde igång...

Har gjort en rensning igen. Så skönt när man får gjort det.. Bygga bo syndromet tror jag hahaha... Jo sen masserade jag mina fötter själv förut och det va otroligt skönt efteråt. Funderar på att slänga i nya slingor igen tog ju inte jättebra sist, men denna gången kanske jag ska ta lite mer tjocka + större mellanrum. ja vi får se hur jag gör... Sliter ju sönder håret eg, men samtidigt så dööööör jag på det mörkbruna!  det är ju fint när jag sätter i löshår, men jag vill inte ha det hela tiden.
Oj vilka stora bekymmer hahaha!!!  japp så äre!! Nu kör jag på de tror ja pussa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.