adsettings

torsdag 24 februari 2011

Lovely morning

...Eller?? Nja sådär, klart det är underbart att vakna upp till den underbara familjen jag har <3 det finns inget finare! Men skulle önska att familjen va frisk nu :o( Tycker så synd om mina hjärtan som får äta penicillin skiten igen! Hoppas dock att det biter denna gången!

Ska försöka mig på att skura hela huset idag om det går för ischias hahaha min lilla bebis i magen har en tendens att ligga och krafsa på ischiasnerven och jag går bokstavligt talat ner i spagat hahaha ser ju jävligt lustigt ut, men tur dte händer hemma iaf !
Kanske skulle sticka en sväng till adenmarks barnen har ju penicillin så nu smittas det ju inte... Måste komma hemmifrån.

Det va ju ingen höjdare igår att sitta 4 timmar på vårdcentralen och sen en timme till på apoteket... Men jag har tappra ungar som tur är <3
Tack för denna underbara familjen jag har! Jag älskar er obeskrivligt mycket och jag är tacksam för varje stund jag får dela med er! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.