adsettings

lördag 12 februari 2011

matdax

Nu känns det lite bättre... fick avlett tankarna lite tog en extra åksjuketablett och jag har fått i mig maten nu.. Tänk att det ska va så svårt när det sätter igång ;o(
Fick operera tån också, fick en lång glasbit upp i stortån gjorde AJ :o/ men nu är det borta iaf.
Jaha då blev jag gräsänka inatt igen då... Men det visste jag redan igår fast de inte sagt något, går inte att dölja ngt för mig, lika bra va ärlig direkt. :o) 

Ha så vad ska vi hitt på här då?? Typ kolla film idag igen blir det nog... Hoppas att det börjar vända nu på lilla Liv för just nu tycker jag bara att det blir värre och värre, men men det går väl över snart ;)

så nu krånglar magen igen fyfan för detta skitet hatar att ha colon irretable....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.