adsettings

fredag 11 februari 2011

lonely feel so lonely ;)

Ja då blir man själv ikväll igen då :( tråkigt värre och sjuka barn har jag så det blir till att va hemma i snöstormen. Ja och ja vet ju hur det kommer sluta men skitsamma.. Orka tänka åt alla, nä ;)
Annars blir det väl som vi tänkt oss, baka en kaka sen kanske till fredagsmys? Alva ville det, och det kan ju va kul att göra henne glad.

Får hoppas att bebis tänkt stanna lite till annars blir det jobbigt.. Har ju förvärkar hela dagarna men jag vet ju att det är det så det oroar mig inte. Man känner skillnad.

Hittar inte min kamera, det stör mig lite men men, undrar var den kan tagit vägen hmm.
Ja hoppas att ni alla får en underbar kväll med era nära och kära ;) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.