adsettings

lördag 12 februari 2011

Ogillar just nu

..att jag måste äta järn, mår jätteskit på de. Illamående ont i magen och värk i leder hjärtklappning knäppt att det kan bli så.

Saknar min älskling.. Men han ska ju komma sen? ...
Är superduper trött, men jag försöker laga lite middag iaf... barnen behöver ju näringsrik mat även om jag mår illa... Jag kanske blir hungrig också sen who knows?

Fick en förfrågan förut om att lägga ut en bild på magen med Liv så jag har rotat igenom hårddisken nu och hittade en som är ungefär lika i tid...



tycker ju att det är ganska stor skillnad, men det är ju så olika också så det är svårt att avgöra ...

har ont i magen som sjutton, undrar om det är på g eller bara magen som krånglar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.