adsettings

fredag 25 februari 2011

fals alarm

.... jepp det gick över tillslut men rackarns ont gjorde de iaf.. Men det va skönt med tanke på att jag inte sovit, man år en bättre ork om man är ordentligt utvilad... Sen hinner jag ju äta meer järn innan och det är ju bara bra ju mer jag hinner äta. Börjar känna mig lite piggare så det kan va så att det redan stigit något kanske...

Älsk vill att bebis väntar till söndag ^^ Han vill på tattomässan... men vi får väl se hur det går hehehe Han måste ju ändå vara nykter nu, vägrar ha nån som stinker öl och är halvberusad jämte...
Jag är sj sugen på mässan men vi år väl se vad det finns ork och tid för

Vi har fått i oss en stadig frulle iaf och sen blire att göra iordning nere efter bygget, M har ju byggt en vägg mellan vårt sovrum och Livs så det blir en hall där i mellan. Liv kunde liksom inte låt spjälisen vara utan gick upp där med Yoggi hela tiden och det kändes inte så kul bäddat rent och så går hon i med svinkoppor och halsfluss,,, naa bebis behöver inga såna bakterier nu i början.
Men nu är det fix iaf så det är bara att städa ordning ;)
Have a beautiful friday

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.