adsettings

onsdag 29 december 2010

04:35

hmm vaknade nu och kan inte somna om :/ lite jobbigt, men men. hahaha de visar den där gamla fimen cocoon fast 2:an ah det va inte igår man såg de filmerna ;)

Va och handlade mat igår kväll med Livan första gången jag va hemifrån på flera dagar... men jag har ju vart lite orolig också ifall vi vart sjuka. Men vi klara oss fint ;) vi är så friska så ;)Käkade god kvällsmat igår iaf... det är mys på hög nivåå.
 Sen somnade jag och hjärtat på soffan (efter vi lagt Liv förstås)
Men så vaknade jag nyligen och hade typ kramp i benen ;) inte skönt men.

Bebis grejjar därinne som en liten tok ;) undrar vad det är för krabat som ligger där inne?? Så spännande att få möta denna underbara lilla varelse... Ni måste ju veta att hur dåligt jag än mår i graviditeten så längtar jag fruktansvärt efter vårat barn ;) Och det blir nästa en större längtan för varje dag som går trots att man kommer närmare målet konstigt va??
mm lite choklad såhär på morronkvisten hahaha störd M fick goda praliner i julklapp ;)

Men shit va katten håller på nu då :O
Släppte nyss ut henne men nu hoppar hon på dörren och försöker öppna skiten sj. Hon är lite knäpp.
nä ska väl försöka somna igen pöss på er ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.