adsettings

söndag 26 december 2010

V 29+1

Hmm ja jag sitter och har ätit lite kvällsmat trots min ångest.. tvinga mig. Jag måste tvinga mig.. köpte en jättegod marmelad förut iaf... Robertsons lemoncurd
Ja så är det med mig iaf inte jättekul alltid men jag har haft en bra jul i det stora hela ;)
Mycket därför jag hatar denna jäkla årstiden också för att alla blir sjuka och det smittas hit och dit och jag bara hatar det !!! FYYY
Här är nåra magbilder.. inte väldigt bra men jag får ta nya snart är i V29+1 alltså i v 30 nu då.. ja det är ju "bara" 11 veckor kvar eller 10+6 haha




Ah stor liten ja vet inte inte jättestor.. Men det räcker till ja lovar ;)
Nu ska jag iaf försöka hitta nån roli film å kika på.. vet inte vad bara. Lite sugen på  The sources aprentice gillar den filmen... Jajaa nu blir det vad det blir iaf.. Hoppas ni alla har en underbar söndagskväll eller har haft iaf och att ni alla får sova riktigt gott... <3
Love u all

3 kommentarer:

  1. okej tack för tippset ! :))
    jag funderade på det först men har även hört att man inte kan stoppa om i sätet utan bara under i själva .. vad det nu heter :'D haha. För det är själva sätet som är jätte hårt. Som att sitta på en träplanka !

    SvaraRadera
  2. Din mage ser normalstor till stor ut...
    När jag läste detta, gick mina tankar tillbaka till när jag själv var gravid med Mathias... han är ju född i v. 30. Han var en stor kille redan då. Vi låg kvar på BB ca 4 veckor, sen fick vi åka hem... A-L A

    Haha... vet inte hur jag skall få iväg kommentaren, det enda som funkar är och skicka anonymt..

    SvaraRadera
  3. Till A-L
    Hehe va jobbigt ;) men det räcker med signatur så förstår ja vem det är ;)
    Ja jag hade för mig det att han va född nånstans där ;) Tur de är så duktiga, Men det måste vart jobbigt för dig att få va där så länge :(
    Jag hoppas denna kommer lite tidigare men inte för tidigt ;)

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.