adsettings

tisdag 21 december 2010

dan före dan före dan före dopparedan....

Aaah alltså det är helt sjukt tycker jag att det bara är tre dagar före jul. Jag hoppas verkligen inte att snöovädret blir så illa som de nästan gått ut med. Då lär det inte bli nån jul för älsklingen.
Ska strax göra mig iordning nu för att åka till Bm men jag är så rädd att magen ska köra igång snart eftersom den inte varit igång nu på flera dagar ;(
Alltså jag blir så förbannad snart för detta att inte magen funkar. Hur jag än gör så blir det inte bra.

Men jag ska försöka komma iväg som sagt för jag ska lämna lådor till morsan också. Hon blir ju tvungen att flytta nu iaf. Han som inte skulle ha lghn som han skrivit på skulle ha den nu iaf. Så det blir lite stress men som jag sa till  min kära mamma, se det som en mening. Nån mening är det nog med det.
Hittar inte min nässpray btw och jag får panik för jag kan inte andas. Svinjobbigt. Känns som att jag har feber och skit också så det är väl nån envis förkylning.

Hmm Alltså jag blir lite orolig för Alva ska alltid vara så elak mot Vega. Fattar inte varför och så gör hon det liksom med den där blicken i ögat alltså det lyser av jävelskap...
Tycker inte riktigt om det eftersom det inte går fram när jag säger till henne. Lille Vega :(

Japp puss på er alla och ha det gött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.