adsettings

tisdag 21 december 2010

blev....

... inte som jag tänkt...
Våga inte sticka iväg så vi får va hemma idag med då ;( Jahaja. Men fick en ny tid till Bm i morgon. Tur att de är förstående iaf ;) De vet ju allt om olika graviditeter. De lär ha hört det mesta vid detta laget hahaaha.
Ja som tur är så lyckas jag iaf hålla humöret någorlunda uppe. Så det blir väl att vi får ta en promenix idag och försöka pilla här hemma så vi får det julstädat och fint ;) Vi är ju på god väg iaf. Skönt tycker jag. Skulle ju målat, men ser inte det som typ högsta prio nu utan får ta det jag mäktar innan.
Sitter här med min kaffekopp och försöker liksom att tvinga min mage att fungera. Men näää sjukt.

Ah nog tjötat om det nu. Jag tänkte iaf att jag ska försöka ta lite fina bilder sen så det blir lite rooolig uppdatering idag. Tur att mina underbara barn är så goa iaf. Just nuu kramas jag med min lilla Liv.
Nu ska jag ta lite tvätt. hare hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.