adsettings

fredag 3 december 2010

hoppla

Ja har pratat med läkaren idag och hon skrev från i förrgår med min sjukskrivning skönt hoppas nu bara att de inte är idioter på fk så att de får för sig att man ska hålla på när jag knappt kan gå. Kan ju inte göra varken praktik eller jobba på mitt jobb när jag har så ont. Men det vet man ju aldrig med tanke på vilka som fått avslag. iofs så gäller det ju en kort period så det är ju inte långtid det handlar om.

Usch vad det är neggo hela tin hahaha nä det kommer bli bättre jag lovar ;) Jag är lycklig för det jag har tro mig och tacksam också, det känns så snöppligt att man snubblar på målsnöret bara.
Men det finns de som har det värre alltid. nackdelen med att va grav. är ju att man får inte äta värkmedecin annat än alvedon och nu varnar de för det också så då får man väl hålla sig borta från sånt.

Nä nu får jag väl diska en sväng, behövs lite och småpilla med lite saker ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.