adsettings

torsdag 2 december 2010

mm gnäll igen så läs inte om ni inte orkar

Fan vad jag hatar mig själv just nu, är så förbenat trött på min jävla kropp som fan inte gör som jag vill! Är trött på hela skiten just nu, att vara gravid är för mig tyvärr inget mysigt och underbart och njutbart utan det är förknippat med smärta ångest och jobbigt. Så skönt att det snart är över men ibland kan jag nästan känna att jag vet inte om jag står ut. Tro mig jag älskar redan bebisen i magen och jag älskar mina barn men jag hatar min kropp att den reagerar som den gör. Varför kan det inte vara som för andra?? Alla man pratar med har det så jävla lätt när de är gravida och det känns helt sjukt. Huur känns det?? Ingen aning. 

Sen fick jag tydligen ställa in min tjejafton på söndag också eftersom ingen kunde komma nästan. Det räcker liksom inte med att tre + jag kommer när tjejen från innerum behöver att minst 8 st kommer. Men men så är det lika bra att vänja sig? Känner mig faktiskt jävligt ensam just nu. Men men det är ju mitt eget val?? Ingen har varit här och kikat hur vi bor av mina vänner men men jag orkar ärligt inte bry mig. Vill de inte så är det så.

jävligt djupt inlägg men jag känner mig jävligt djup just nu. Orken är liksom slut och jag vet inte vad jag ska göra?? Hare länge hej


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.