adsettings

måndag 27 december 2010

typiskt FK

Har varit ute en stund idag, med grannen och hennes dotter ;) vi gick en kort promenad till brevlådan och tebax och det räckte för att jag skulle få jätteont. Tråk det är!! Men nu har inte Livan sovit middag så hon är jättetrött och hoppas bara att hon är frisk men som sagt det har jag bestämt. Vi är friska allihop ;)))
Men jag har ju min ångest :P är så jäkla trött på det! Hatar att ha ångest för det går inte att styra det utan det kommer ju bara i situationer där jag inte har kontroll och det är skitjobbigt! Tror att Liv va helt slut efter en dag i kylan och lekt med Minna.
Ja jag skriver väldigt osammanhängande just nu men jag är väldigt rörig i huvudet ursäkta röran som man brukar säga.
Ah och så fick jag ett jäkla skitbrev från FK idag om att jag ska skriva vilka dagar jag inte kunnat studera??? EH Typ hela tiden eftersom jag knappt kan röra mig och jag måste praktisera och plugga OCH jobba för att finansiera studierna?? Vad är det ni inte förstår?? Ah jag blir så jäkla trött och så har jag ju då dessutom varit inne personligen och lämnat papper och skit men det hjälper ju fasen aldrig det är alltid problem me dde jävla myndigheterna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.