adsettings

tisdag 28 december 2010

Något ni inte visste om mig...

...att varje gång jag kollar hästsport och sånt på tv eller film så börjar jag lipa! Älskar man hästar då?? Ah tror det va? ;) Men det är väl för att jag sj älskar känslan att vina fram över ängar eller när man tar det där häftiga språnget  över hindret man inte trodde man skulle klara ;) Och jag får säga det att jag har träffat så mycket underbara människor inom hästsporten (mycket skit också tyvärr) och det är där jag liksom känner mig hemma. Och framförallt så är det ju djuret som fascinerar mig givetvis. De är bara helt jäkla fantastiska och jag kommer aldrig att sluta leva med det djuret!
Hahaha ja nu vet ni iaf ...
bilder lånade från google på Hästar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.