adsettings

söndag 19 december 2010

vet inte vad jag ska ha för rubrik....

...men    
Blir ganska fundersam faktiskt ibland. Hur folk beter sig? De säger att de lever efter vissa moraler men i själva verket gör det inte??? Kallas inte det lite dubbelmoral? Eh jo jag har för mig det. Det finns ingen som är bättre än nån annan. Nobody's perfect Men men så är det ibland.

Min lilla älskl har iaf inte behövt köra än, skönt för honom så att han verkligen blir utvilad. Har inte varit mycket av den varan för honom de sista veckorna. Men jag vakna upp nu kl halv sju hmm... jaja inte mycket att göra. Jag har ändå lyckats sova stundtals och det känns skönt. Det där med att sova hela nätter när man fått barn är ibland bara att glömma, fast nu beror det ju på grav. Med Alva vet jag att det dröjde flera år innan hon började sova natten igenom. Och jag har gjort precis lika med bägge, men hon har väl helt enkelt bara haft större svårigheter att kunna sova min lilla sessa ;)
Undrar såå hur den nya lille tallen kommer att vara ;) Igår fick jag verkligen den där längtan man brukar få mot slutet ;)
Att känna bebisen i famnen och lära känna liten... Att liten får lära känna oss allihop ;) vi är ju en stor familia hehe. Undrar vad det kan bli, för mig har det känts som en pojk hela tiden, men det är ju som sagt 50/50 man vet aldrig ;)
Spelar ingen roll ärligt talat. Just nu är jag bara glad liten kommer ut som den ska ;)
Snart är det dags att börja köpa bebisgrejjer också. För det är ju jävligt dumt att ge sig ut i affärer med liten sen med tanke på RS virus och sånt skit som alltid brukar härja värst vinter/vår. Och små har ju inte det immunförsvaret innan de är 6 månader. Vet sånna som haft RS och det är verkligen att livet hänger på en skör tråd :(

Ha ha ah tänk vilka visioner man kan ha ibland och att det ändrar sig, men att det faktiskt också ändrar sig till det bättre än det hade blivit först! Skönt kan jag bara säga ;)

Skulle verkligen försökt måla här i dag i masterbedroom. Det hade vart skönt att få allt sånt färdigt, innan nedkomst.
Ha ha ah mycket funderingar i en liten kropp.. Vägde mig häromdan, och vägde fortf bara 63kg skönt att slippa gå upp såååå mycket. Visst det är inte färdigt ännu, men jag tror inte att jag går upp 10 till.. Nopp det är väldigt bra ;)
jaja ryck på axlarna och gå vidare ;) Pöss till er godisar ;)

1 kommentar:

  1. hoppas att magen ger med sig allafall :) allt känns kanon, händer mycket i livet men jag tror att jag hänger med :) passar mig bra :) Jag är glad för din skull med, så länge man är lycklig är det huvudsaken :) men mitt liv passar mig som handen i hansken :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.