adsettings

måndag 6 december 2010

monday morning??

Ja nu jobbar älsk järnet oj vad han kör.... Inte sovit många timmar han inte. Stackarn, men han bad om det lite också :D
Så nu har jag ringt op på NÄL och Liv blir INTE op nu den 13:e eftersom hon givet lyckats få en envis förkylning och de gör inte op då. Men vi fick ett nytt datum den 5/1-11 och det blir nog bättre. Det är ju efter julhelger och sånt och förhoppningsvis håller sig ALLA friska till dess ;D

Jaha annars blir det lugnt som sagt jag gör inte många knop just nu mer än att jag försöker hålla efter hushållet och jag känner mig som jordens tråkigaste människa just nu, men det går säkert över ;) Hungrig igen undrar om det går maskar i magen???
Sen måste jag kommentera en annan sak vafan hände med desperate houswives???  Jag missa heeeelt att det va säsongsavslut förr förra veckan blev måttligt besviken när det inte gick i tisdags :((

1 kommentar:

  1. Sv: Jag har provat postafen, seabands, lergigan och zofran (de två sista är receptbelagda) + äta sällan, äta hela tiden, inte äta "det och det", äta mycket, äta lite, you name it... Med zofran kräks jag inte iaf, men mår illa ändå och blir som en klubbad säl = kan inte jobba om jag tar dem (sov på skrivbordet förra veckan ^^), dessutom står det i bipacksedeln att de inte rekommenderas till gravida så det känns SÅDÄR att ta dem! :-S

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.