adsettings

måndag 20 december 2010

en produktiv....

....dag?
Njae inte på dagen, men nu i kväll kom jag igång ;) Har legat och sovit två timmar mitt på dagen va heeelt slut :(
Undrar hur detta ska sluta.. men det är väl sömnen som jag tar igen nu från det jag inte sovit.
Iaf så fick vi slängt ihop en fläskpannkaka jag och barnen och det blev mums ;) Och disken slängde vi in direkt underbart att bli av med det. Sen har jag faktiskt tvättat och hängt tre snart fyra maskiner. Men nu måste jag köpa sköljmedel :P tog slut på tredje  men jag tvätta bara handdukar och sånt nu så det gör inget..

 Nä nu har jag  och mina ungar vart och handlat  ;) behövs ju för frukost och sånt ;)
Skrev alldeles nyss men det försvann tydligen! Iaf så skrav jag det att jag skrev till en annan tjej förut idag att jag tror på karma, allt du gör får du trefaldigt åter vare sig det är positivt eller negativt.  Så ilska genererar ilska och glädje genererar glädje. och det tror jag även att platser kan generera. för jag har blivit mycket lyckligare sen jag flytta, även om jag saknar mina vänner jättemycket; men man blir inte så negativt påverkad av skit. Och jag känner verkligen skillnaden sen jag flyttade från Edet.
Tänk vad skönt det ska bli till sommaren också när man kan bjuda hit folk och grilla och sånt myys ;) lovely! Oh vad jag längtar.
Pöss på er godingar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.