adsettings

söndag 19 december 2010

tired as hell...

...
sov länge i morse. Men har ändå inte känt mig utvilad :/ Jaja det är ju trök men jag har iaf fått massa gjort. Har bl.a. tvättat en massa hängt och samtidigt skurat och damsugit hela övervån. Ska ta hela undervån. i morgon (inte för att det är dammit men) måste skura. 

Snart ska mitt hjärta iväg och jobbelijobba ;) haha ahh men vi har haft en jättemysig kväll. Magkatarren släpte lite när jag käka gurka förut, men det finns ändå kvar lite:/ lite irri. Nu dricker jag en kopp te och vi får väl se om det kan släppa...
Träffade verkligen världens mysigaste par igår och jag önska att fler var som de. Öppenhjärtliga och såå ödmjuka ;) coola va de också. Ah det är humor hehehe. Jahapp nu har vi nog inte mer att skriva eller rättare sagt jag är himlarns trött nu så vi får höras i morgon ;) Bye bye love ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.