adsettings

söndag 26 december 2010

ingelalalalala

Så jävla rastlös :( Va svintrött alldeles nyss och somnade flera ggr. Sen tvinga ja i mig en halv skinkmacka och så blev jag überpigg eller inte eg men vad ska jag göra :( ska ta mig en dusch kanske har ju redan städat megamycket!!! hatar att vara rastlös! Vet liksom inte var jag ska ta vägen...
Undrar var min älsk tog vägen? Han skulle till M och hämta sin dator men nu har det änna tagit ett par timmar... hoppas inget hänt bara...
Ser ut som det slutat snöa nu iaf.. till Ms stora förtret...
Ja nä nu får ja gå in i duschen eller nåt pallar inte sitta här längre....
Är så sugen på att bli med häst igen förresten dte är sååå mysigt! Men det blir nog som sagt ungarna vi skaffar en till allra först ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.