adsettings

fredag 31 december 2010

Gott nyyyyytt år!!!

Hmm vi är hemma idag ;) men jag gråter inte för det ;)
Har fixat mig nyårsfin iaf ;) Hade en söt liten topp som jag satte över en leopardkjol och ett par leggins under, sen har jag make-at mig och fixat håret sååå fint så jag känner mig superduperfin och det gör ju att det känns lite lyx ;)
Gud vad det ska bli skönt att kunna sola och grejja snart!! Skulle tillochmed kunna tänka mig att köpa hem ett solarium. De är faktiskt inte så himla dyra. Man kan ju tillochmed sätta det i garaget på övervåningen där. M får dra igen en dörr och skit där bara så är det ju grejt ;)
Hehe jag har dagen till ära sprayat lite nyårsglitter över mig ;) ska fixa till  barnen sen också så de blir nyårsfina ;) man måste ju inte går bort för att va finklädd ;) Så mysigt Ah och som sagt det är inte ofta jag sminkar mig längre så nu känns det lite ovant men det är lite lyx i vardagen ellerhur ;)
nåra bilder har jag väl att bjuda på ;)





ah det blev några knepiga eftersom ljuset är så konstigt men skit samma pööösss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.