adsettings

fredag 17 december 2010

fre kl 03.00

nu är det bara en dag kvar så ska jag hämta våran soffa (min eftersom jag fick den i julklapp men jag vill ju ha den till hela familjen ;))
Kan inte sova eftersom jag har ont i magen :/ kl är 03.00 jaja tur jag är sjukskriven. Så man inte är drabbad så. Drabbad är jag väl så sätt för mitt välbefinnande men jag hade ju varit knäckt om jag skulle jobba och läsa nu samtidigt.... Det hade aldrig fungerat. Jag hoppas som sagt att den kommer liiiite tidigare inte mycket men lite så att bördan släpper.. Det är så skönt när det är över, denna gravven har varit grotesk pga magen. det andra hade jag ju räknat med men det hade ju liksom dröjt ett halvår, men att ha konstant probl, med magen man blir handikappad :S

Är så oerhört tacksam och glad iaf för att jag har MIN familj! Att just DE är min familj! Jag vill alltid ha er hos mig och jag hoppas att vi alla lever friskt och länge!
 Vi pratade framtidsdrömmar idag ;) och det känns skönt att vi talar samma språk, för även om vi älskar varann och man vill umgås så behövs det annat också, fritid och en hobby, ett intresse.  För M är det ju motorcyklar helt klart och vill han göra det så stöttar jag till tusen ;) Jag vill hålla på med mina hästar och jag har pratat lite om att ist, för en till mig så får tjejjerna en ponny först. Det är lättare när bebis är liten. Sen om ett år eller två då kan jag också ha en och då är min ekonomi dessutom mycket bättre.
 Skönt det känns när man visionerar och man känner i magen att det är sanning, inte bara ouppnåeliga drömmar. Sen kommer inte han lägga nån energi på hästen men det måste han inte heller ;) Jag sköter det sj ;)

Men som sagt det ÄR viktigt att man har något man brinner för för annars tappar man liksom gnistan tror jag. Och jag skulle aldrig kunna styra M lika lite som han kan styra mig! Allt handlar om ömsesidig respekt och jag tror att det är ett winwin förhållande. Sen litar vi på varann och det är ju också något oerhört viktigt. Oj vad jag blev filosofisk helt plötsligt hahaha... Det finns drömmar och planer och så länge det gör det går livet framåt, för utan det så stagnerar allt och det är inte bra. Nu har jag fått in väldigt mycket positiva energier i vårt hem också och det känns ;) för vi är oerhört lyckliga allesammans ;)

Ja det va väl allt om det ;) för denna gången.... Jag skriver mer i morgon och då lovar jag en bild också, va ju ett tag sen nu.... ;)
Pöss på er alla sötnosar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.