adsettings

torsdag 9 december 2010

Natten ??? Magen V 26+5

Jaha här står jag med julklappar som jag slår in och såg nu att klockan är sviiinmycket! Oj oj.
Älsk fick samtal nu så det är snöröj på g han fick inte sova :( Men jag fick en underbar kyss och kram innan han stack iaf.
Har haft ett pisshumör nu :( usch och fy för mig själv.
Har packat 5 julklappar och det är 8 kvar :( Ska jag lägga ner nu kanske, ska liksom upp klockan 5 hur nu det ska gå!!! Hua liga. Men men det är bara att bita ihop.


såhär ser det ut iaf


Alva ar tagit bild ;)



På sig sj också ;)


Alva har tagit bild på vår stjärna


Magen 26+5


framifrån


tyckte det såg så kul ut när Alva kikade in ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.