adsettings

tisdag 7 december 2010

Bebisb

Shit shit shit säger jag bara!!!! Hur stor krabat har jag där inne i magen eg?? Den är liksom redan under revbenen och sparkar sönder mig känns det som... Undrar hur detta ska sluta :/ Undrar undrar undrar...

Sjuk dotter har jag nu också och det är Inte kul :( Hon är ju inte ens glad när hon vaknar men jag förstår henne alltså kände mig sj alldeles konstig förut med en hemsk skallebank, men det blev något bättre med alvedon och en timmas sömn.. Men jag tror att vi har nåt lurt i oss,,, det liksom lutar åt det hållet.

Undrar om jag vågar äta mat nu med tanke på att jag typ är förstoppad igen. Vill juh inte gärna behöva spy upp maten :P Hjälper ju fan inte vad jag gör så blir dte inte bra :( Det är liksom antingen eller... Och vad kan doktorn göra??? Inte nått. Finns liksom inget som vanligt.
Jepp jepp thats that for now.
Önskar mitt liv vore mera glam just för tillfället men nä det är det inte och jag tycker synd om mitt lilla hjärta som liksom får leva med en tjej som bara mår bläää.
Men det bliiiiiiir bättre och det ska bli så jäääävla sköööönt så ni anar inte!!!! Önskar tiden va framme redan nu. Det hade vart önderbart!!!

1 kommentar:

  1. Hihi, min vilding sparkar så det känns som att jag tappar andan lite!

    Sv: Ja, det är första för oss båda =)
    Hehe, ja nåt måste man ju ha! ;-)
    Eller hur, tiden kan väl gå lite fortare nu va...?

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.