adsettings

söndag 5 december 2010

Sunday all day loooooong ;)

Ja idag är det söndag och det är väl en mysig dag. Skulle ju haft tjejafton, men fick ställa in eftersom det var för få som visa intresse.
Det har snöat järnet i natt och idag så M fick snällt sticka iväg vid 4 tiden och ploga och han är inte hemma än och han lär inte vara hemma före kvällen heller om det ska forts snöa i den takten det gör där hehehe.

Är lite piggare idag för jag har just fått sova utan att vakna mer än en gång!!! Weeeehoooo kan jag bara säga ;)) Underbart fast nu börjar jag bli seg igen men jag ska försöka att småplocka i långsam takt för jag tror att om jag inte stressar för mycket så får jag inte så ont i benen.

Ska plocka undan köket och göra rent och fint så ska ni få se det färdiga resultatet på den fina målningen ;)) Kan säga att jag känner mig redan mycket lyckligare iaf. Vi  har bara två skåpsluckor med andra strykningen och två hyllor och en lucka med två strykningar kvar och det känns skönt givetvis det blir så mycket luftigare och fräschare tycker jag ;))

Börjar bli hungrig igen fast  vi nyss käka frukost :// Undrar vad det komemr sig hehe, men men det är väl bara att slänga igång lite käk :P

Hoppas att ni har en underbara dag alla söta goingar!!
Pööööööss ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.