adsettings

måndag 20 december 2010

sovit...

...hyfsat inatt, men nu vaknade jag och hade liksom ont i hela magen :(( fufan.
ja nåt annat vet jag inte just nu. Ska väl försöka försöka om jag pallar för alla jävla kramper hit och dit att skura golven nere. Fick mig ett muppspel på damsugaren igår förresten. Jävla skiten sög inte och jag sköljde röret 100 ggr så att det verkligen inte skulle vara nåt där och jo det funka i 10 tag sen blev det samma igen??? Men vafan!!! Blev galen börja dunka den i golvet och då började det funka hahaaha säger att våld aldrig löser något? jorå det gör det ibland ;)
ja vi får se hehehe. Ja som trodde att ja skulle må jättebra när ha vaknade :(  irri

Vill bara säga att jag saknar mina vänner sjukt mycket!!! Ni är mina lungor och min ena kammare i hjärtat. Alltså överlever jag inte utan er ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.