adsettings

tisdag 21 december 2010

Fleece och varmvatten

Har verkligen superont nu i hela kroppen. Fast värst är foglossningarna och ryggen. Och då tänkte jag att jag tar en varm härlig dusch och verkligen bara rår om mig sj efter att ja supergrejjat hela dan. Men då funka inte varmvattnet?? Jag dusch i fisljummet vatten :P hur kul?? Ja frös som en gris och spände mig ännu mer. Så nu ligger jag nerbäddad i soffan med min fleecemorgonrock och ett tjockt täcke på med mina hundar under täcket hahaha. Det är mys på hög nivå ;)
Har hittat jättefina saker jag skulle kunna tänka mig att ha hemma men jag tror faktiskt att jag ska bege mig ut på jakt på typ loppis och auktioner för det är sååå kul ! Och det har större karaktär än nya saker ;) jag älskar gamla möbler och sånt som har en historia. Det bästa jag visste när jag va liten va när jag och mina kompisar gick in i såna där gamla ödehus (fanns många där vi bodde) Och kolla på gamla gamla saker. Häftigt ;)

Nu ska jag natt min stora tjej också (lillan sover redan)
Ha en lovely evening ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.