adsettings

tisdag 30 november 2010

Its -12degrees

godmorgon gott folk ;)
 Fick veta att det är -12grader ute Huuuu va kallt!! Tycker synd om de som måste jobba ute idag och ännu hellre de som inte har ett hem. Vi har ett varmt hem, och vi är  en underbar familj och det tackar jag för! Tack gode gud för att vi har allt detta! Det är värt allt i mitt liv.

Har bara en fråga till ALLA inom bloggvärlden (för jag är inte så insatt) Varför GENOMSTRYKER så många sina TEXTER??? Det blir ju obegripligt att läsa och ser väldigt slarvigt ut tycker jag personligen. Kan ju tänka att använda genomstrykning om man bockar av en lista men inte annars! Ja detta har jag funderat över iaf.
Ska städa hela veckan lång eftersom vi ska få gäster här på söndag eller Jag ska få gäster sk ju ha en liten myskväll för bara tjejjor och jag hoppas verkligen att alla mina tjejjor kan komma nu. Annars blir det inställt igen.

Har inte fixat batteri ännu men ska göra det sen när jag beger mig ut, men jag kan ju inte påstå att jag är sugen på att bege mig ut bland snön idag BRRRRR men men vad gör man.
Är redigt trött med tanke på att jag sovit typ 0 inatt, men men det ger sig sen.
Nä nu ska jag sluta klaga hahaha shit vad det låter jobbigt, men som sagt det ÄR ju faktiskt min egen blogg och då skriver man ju det man känner för ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.