adsettings

onsdag 3 november 2010

Jag vann ;)

Men gud vad kul!!! Jag blev utvald som Nattens blogg hos mizztang! Kul faktiskt ;)Då måste man ju skriva något intressant idag då hehe ja det blir nog som vanligt ist hehe.
Jag är ingen glamorös flashig människa, men jag har det där lilla extra som gör att livet är värt att leva! Och det i sig är ju intressant ;) Och i natt har jag kommit underfund med nya planer om hur jag ska bära mig åt fram till förlossning och det löste sig alldeles ypperligt. Bara det nu inte krånglar vill säga med FK etc etc. Men det löser sig alltid. Tur man får lite jul och sånt iaf.

En annan mycket rolig grej som jag glömt att skriva om är att jag faktiskt träffade min farmor i helgen och henne träffar jag i sällsynta fall var tredje år cirkus ;) Men hon va ju allt annat än nöjd för att vi väntade barn igen men det får ju stå för henne, en karriärkvinna ut i fingerspetsarna. Men she's not me.

Senare idag kommer det bilder efter roommakeovern vi håller på att genomföra. Och jag tror verkligen det kommer bli toppen ;)Det är bara färg och tapeter som ska upp hos oss sen men det får vänta en stund tyvärr ;) Men jag är sugen på annan förändring också typ måla mina byråer och lite sånt i lantligt vitt ist för röd furu :P Jaha detta har jag att erbjuda såhär på ,morgonkvisten (för mig eftersom vi korsitaket vaknade vid 10)
Ha en underbar dag alla så ses vi senare ;) Puss och kram <3

1 kommentar:

  1. jag vill också måla om alla byråer (en, och en garderob ;P ) Furu e ju inte det man väljer framför vitt direkt:P
    Och grattis får man väl kanske säga då?;)

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.