adsettings

onsdag 17 november 2010

soffa

Har nu suttit och glott på soffor i flera månader, började ju redan förra vintern med att jag ville ha en ny. Och nu är jag åter på samma ställe där jag började och jag tror att det kommer att få bli en sån soffa om det inte "dyker" upp nåt väldigt bra erbjudande. Soffan jag tänker på är en modulsoffa från jysk som är i fräsch färg (MYCKET lättare att hålla snygg än en ljusbeige) och modellen jag tänkt är väl ungefär såhär fast inte fullt, men hitta ingen bra bild.

ja det hade vart gött jag räkna ut att den byggnationen jag vill ha går på runt 6000 och det är INTE farligt för en helt NY soffa. Så jäkla gött! Så nu alla som har tänkt ge mig julklappar nu vet ni vad jag önskar mig ;) Ett soffbidrag ;)

Hmm ja det va vad jag tänkte på nu. nu ska jag pluuuugga och lämna in uppgifter.. Blää trååk men men, trött som skam är jag idag med, men har ju vart vaken för tredje natten på rad.

ååååh vad jag önskar önskar önskar mig den soffan!! ge mig ge mig ge mig ;) hehehe som en tvååring hahaha men jag skämtar inte! vill ha nuuuuuu!!
 ha de bäst!!!! pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.