adsettings

måndag 22 november 2010

Jaa nu snöar det som f-n och det lär bli en låååång natt för mitt hjärta. Han lär juh få jobba häcken av sig eftersom det ska komma upp emot 30 cm snö på 2 dygn. Och det har ju redan börjat så fint och lägga sig. Men barnen lär ju va glada å nöjda iaf ;)
Shit va skakig jag är av bricanylen :P jobbigt när det blir så, men jag va tvungen att ta den för jag har inte kunnat andas riktigt på hela natten och det va samma nu på morgonen.

Min älskling som trodde att det inte skulle komma snö alls :/ ha tji fick han för det. Skulle behöva få mina döttrar in i duschen idag så det blir nog mitt stora projekt ;)
sen får vi se vad det blir ;) ska pyssla massor har jag tänkt, men det får bli när det blir. Och först måste jag fixa mina arbeten.
bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.