adsettings

söndag 7 november 2010

Usch!
Känner mig irriterad idag, men det är väl så ibland :/ Man kan ju inte vara jätteglad varje dag? Tittar på Tingeling och älvornas hemlighet ;) Och Liv är helt paralyserad. Det är första gången hon tycker det är roligt att titta på en film ;) Men jag har å andra sidan inte visat tv för henne eftersom jag tycker att tv tittande inte är viktigt för så små barn. Det finns liksom inget riktigt forskande runt sådant, däremot så vet jag att det finns belägg för att man kan få epelepsi och sånt av tvspel och datorspel och tänk själva då med ett litet barns hjärna som inte har utvecklats riktigt. Det hänger liksom inte riktigt med. Jaja  det är mina personliga åsikter iaf sen får alla göra som de vill.

Nu ska jag gå upp och göra middag. inget avancerat idag utan det blir typ stekt korv och makaronisar men det mättar juh det också ;) börjar bli för hungrig nu inte bra alls, då kommer illamående och sånt :P
Hmm ja det är min dag. skulle juh måla men det blir nog inte idag. sen får vi se hur det blir med allt annat men i morgon måste jag åka med Alva till skolan så vi får löst problemen. Men det gör det nog. Hungrig jag är nu då får nog ta en macka sålänge ;) Och vad jag längtar efter att åka till Ullared blir tvungen att åka dit denna gången annars blir det inga julklappar. Är juh så mycket man kan köpa där till så mycket billigare peng;)
Och framförallt till barnen ;)
Hoppla ;) bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.