adsettings

torsdag 30 september 2010

Magen ;o)

Försöker få Liv (som alldeles nyss va svintrött) att sova middag men det verkar ganska omöjligt, hon har bara bestämt sig att hon INTE ska sova :oP 
Själv är jag inte pigg idag, hade svårt att sova inatt.. Vaknade och kunde inte somna om.. Med smärtor i magen, men i morse eller i förmiddags gick det över, gud va jag känner mig gnällig!!! Men det kan ju inte hjälpas riktigt.. Liv råkade sparka mig i magen i går kväll så jag vet inte om det va det som gjorde ont eller om det va växtvärk kanske.... jaja det går över iaf ;o)
Hoppas ni alla får en underbar dag och så ska jag försöka få lite ruter i mig ;o) 
Här bjuder jag på lite bilder av oss familjen och hemmet ;o)



Magbild V.16+6



Vegas nya väst ;o)


Mammas göllunge ;o)



Mammas göllunge 2 ;o)


såhär fint har jag gjort i våran hall ;o) inte helt färdigt ännu men det tar sig iaf: ;o)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.