adsettings

fredag 3 september 2010

Jag är rastlös....

Inget vettigt att skriva om idag. Va och hälsade på mormor och lämnade Alvan där och sen åkte vi till S allihop å vi gick en liten promenix ;) det va skönt, fast Livan visade klart och tydligt efter en stunds lek att hon inte mådde så bra :(
Jag mår sådär idag, tycker det är lite tråkigt just nu men det går väl snart över.. Hatar ovisshet.. Känner i maggropen, men är inte säker. Finns liksom ingen vilja från ett håll men massor från ett annat håll :( Vill såååå myckeet men det är så nu.
Jag skriver i gåtor men alla behöver inte fatta allt heller för den delen det är min blogg oh jag skriver ju givetvis det jag känner för att skriva.

Tycker att det är jobbigt att Liv inte kunde få en plats på närmare håll. Får liksom köra 12 mil om dagen! Och det är inte billigt... Men men..Jag måste nog gå en promenad sen och skingra tankarna. Det är så skönt med den klara luften.
Lilla Liv får sova färdigt bara ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.