adsettings

lördag 4 september 2010

Lördag kväll ;)

Lite ensam i kväll My darling ska iväg och ha sk spelkväll.. men vi får la se hur det blir med det.. Hoppas att han vill hem sen så får jag ju nåt att göra.. Saknar honom redan ;o) Älskar verkligen min prins och det är allt som räknas.. Vi får fixa nu så att vi sover i sängen ordentligt, kan ju inte hålla på och sova i soffan hela tiden :o/ den är ju inte ens bekväm :oP

Hör att min dotter grejar med en ask av något hon inte får röra  hmmm.. tvåårsåldern är en fantastisk tid :oO liiite jobbig ibland , men men thats it heheh
Hon är en solstråle och det är  huvudsaken...
Usch får så daligt samvete ibland att man blir arg på sina barn,, tycker egentligen att man aldrig ska behöva bli arg..
Love my babies iaf de är det bästa i mitt liv hela min underbara familj!! Tänk att JAG har en så fantastisk familj! Jag som inte haft annat än en splittrad syn på allt ;) Men skam den som ger sig! Det finns små guldkorn som bara väntar på att få komma i din väg ;)
Love you all ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.