adsettings

tisdag 28 september 2010

Kände precis bebisen från utsidan ;o) Så myyysigt ;o) Skulle få Alva att känna men som vanligt så vägra liten att ge sig till känna då :o/...
Ja det är underbart ;o) Löööv it ;o)
Alltså maat är så gott!! Tittar på halvåtta hos mig. Hoppas att man kan lära sig några roliga recept ;o)
Sen ska jag till Terez i morgon ;o) blev en miss igår men det gör inget den som väntar på nåt gott ;o)))
Min love jobbar över gärnet och jag saknar honom, men han är så duktig ;o)

Min sötnos till dotter går med min lur mellan örat och axeln, kan hon sett mig tro??? :oD söööt!

Nu börjar det bli tjockt på magen hehe ska ta en magbild i morgon så ni får se ;o) Hoppas ni alla får en lovely kväll med era nära och kära! Ta hand om varandra och älska mer så blir jorden ännu vackrare!
 Puss!

1 kommentar:

  1. vi borde börja med hal åtta hos mig grej, typ på helgerna eller när man har tid:) Testa lite nya recept och sånt! Skit kul ju!

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.